Masz pytania ?

Facebook

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO 

Regulamin Sklepu Internetowego „WWW.NATURAVITA.COM.PL” określa zasady zamówień .Złożenie przez klienta zamówienia na określony towar oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu.

WARUNKI OGÓLNE I WARUNKI SPRZEDAŻY

1 Wszelkie zapytania w sprawie zamówień prosimy kierować na adres e-mail oraz telefonicznie: Internetowa ZIELARNIA OJCA KLIMUSZKO tel(0-61)810-44-77 

2 Zamówienia można składać za pośrednictwem w/w Sklepu Internetowego oraz telefonicznie.

3 Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.

4 Warunkiem koniecznym w realizacji zamówienia jest podanie numeru telefonu lub (i) adresu e-mail - do potwierdzenia przyjęcia zamówienia. Zamawiający zostanie poinformowany o jego przyjęciu telefonicznie lub / i poprzez e-mail. 

5 Zamówienia potwierdzonego nie można anulować.

6 Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia nie będą rozpatrywane.

7 Ceny wszystkich towarów znajdujących się w sklepie wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

8 Do każdej przesyłki dołączamy potwierdzenie kupna (fakturę VAT lub paragon fiskalny za zamówiony towar .Całość zamówienia wysyłana za pobraniem poprzez Poczte Polską – płatne przy odbiorze u listonosza.

9 Na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny art.2 ust.1 istnieje możliwość dokonania zwrotu zakupionego towaru w terminie 10 dni zgodnie z art.10 w/w ustawy.
Jednocześnie informujemy, że w celu dokonania zwrotu niezbędne jest skontaktowanie się z nami z działem zwrotów pod nr telefonu (0 61) 8106 548 celem ustalenia warunków zwrotu. Towar powinien być zwrócony w fabrycznym opakowaniu.

10 Wszystkie produkty w naszym sklepie internetowym są nowe , dopuszczone do obroty w sprzedaży wysyłkowej na terenie naszego kraju. Oferta Sklepu jest ważna tylko na terenie Polski.

11 Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą "O ochronie danych osobowych".

12 Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT).

13 Na wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie udzielamy gwarancji do12 miesięcy.

14 Koszt przesyłki reklamowanego towaru pokrywa kupujący. Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana w ciągu 14 dni od daty dostarczenia uszkodzonego towaru pod adres firmy.
Złożenie zamówienia w sklepie internetowym ”NATURAVITA” oznacza zaakceptowanie postanowień tego regulaminu. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego, ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów... oraz ochronie danych osobowych.